Contacteer ons via sms: +32460200926 Beschikbaar van 10u tot 23u via chat.

  • Home
  • Wat is de levertijd van de meubelen?

Wat is de levertijd van de meubelen?

De gemiddelde levertermijn van je meubelen kan je terug vinden op de productpagina. Zo krijg je een idee over de mogelijke levertermijn van je bestelling. De uiteindelijke leveringsdatum wordt, in samenspraak met jou, door onze adviseurs ingepland. Zo weet je wanneer je het kan verwachten. In het onwaarschijnlijke geval dat er een vertraging is zal je ook op de hoogte gesteld worden door onze adviseurs om te zien of de levertijd voor jou past.

Volg je bestelling

Je kan de actuele status van jouw bestelling altijd controleren via ‘mijn account’.

Levertermijn controleren voor je aankoop

Voor je aankoop kan je de gemiddelde levertermijn van alle artikelen zien op de productpagina’s. Dit wordt aangegeven in weken. Zo heb je een idee wanneer je jouw bestelling kan verwachten.

Opvolging na je bestelling

Je mag minstens 2 mails verwachten in verband met de levertermijn voor je bestelling. Zodra je bestelling de status ‘Je bestelling is in productie genomen’ gekregen heeft ontvang je een mail met de week waarin je jouw bestelling kan verwachten. Wij sturen daarna, altijd 1 week voor de levering een specifieke datum en tijdslot, indien dit niet past in jouw planning kan je dit altijd aangeven en zoeken we samen een moment dat voor jou past.

Bestelling geleverd

Staat de status van je bestelling op ‘geleverd’, maar heb je je bestelling nog niet of maar gedeeltelijk ontvangen? Dan vragen wij om direct contact op te nemen met onze klantenservice via support@meubis.be zodat zij je snel kunnen verder helpen. Contacteer ons ook zeker als je status ongewijzigd blijft na je bestelling of voorziene productieperiode.