Waarom wordt mijn online betaling geweigerd?

Categorie betalingen

Mijn online betaling is mislukt

Een geweigerde online betaling kan diverse oorzaken hebben. Hou daarom volgende zaken in het achterhoofd tijdens je betaling.

Kredietkaart:

  • Controleer of de naam, adres, kredietkaartnummer en cvc code overeenstemmen op het online betalingsformulier en je kredietkaart
  • Controleer de limiet van je kredietkaart zodat je weet welk bedrag je kan spenderen
  • Zorg ervoor dat de transactiepagina niet vroegtijdig wordt afgesloten. Als dit het geval is kan je de bestelling terug opnieuw doen.
  • De transactiepagina verloopt na een bepaalde tijd. Dan moet je de bestelling terug opnieuw afronden.

Bankoverschrijving en iDeal:

  • Controleer het saldo op je bankrekening om te zien of er nog voldoende is om je bestelling af te ronden.
  • Zorg ervoor dat de transactiepagina niet vroegtijdig wordt afgesloten. Als dit het geval is kan je de bestelling terug opnieuw doen.
  • De transactiepagina verloopt na een bepaalde tijd. Dan moet je de bestelling terug opnieuw afronden.

Wat als bovenstaande tips niet werken:

Vraag zeker eens na bij je bankinstelling wat er kan misgelopen zijn. Je kan ons ook altijd bereiken via support@meubis.be zodat wij je kunnen helpen de juiste oplossing te vinden zodat jij kan genieten van jouw nieuwe meubelen.