Contacteer ons via sms: +32460200926 Beschikbaar van 10u tot 23u via chat.

  • Home
  • Ik was niet thuis toen mijn pakketje geleverd werd, wat moet ik doen?

Ik was niet thuis toen mijn pakketje geleverd werd, wat moet ik doen?

Enkele stappen die je kan volgen als je niet aanwezig was tijdens je levering.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Een bestelling bij ons wordt geleverd via onze eigen leverdienst of via PostNL. Je kan je bestelling altijd volgen via ‘Mijn account’ en de mails van onze logistieke dienst. In het geval van PostNL ontvang je ook een mail met een track & trace code waarmee je jouw bestelling gemakkelijk kan volgen.

Wat moet ik doen als ik mijn levering gemist heb?

Meubis leverdienst

Onze transporteur zal altijd eerst contact met ons opnemen zodat wij je op de hoogte kunnen stellen van de levering in het geval je toch thuis bent. Bij afwezigheid op het moment dat je bestelling er is wordt er nota van gemaakt zodat we een tweede leveringsmoment kunnen inplannen. Neem hiervoor zeker contact op met onze klantendienst zodat we dit met jou kunnen bespreken.

PostNL

De transporteur van PostNL zal altijd je pakket een tweede maal aanbieden aan je adres als je het de eerste keer niet kon ontvangen. Heb je de levering nogmaals gemist? Neem dan contact op met onze klantendienst zodat wij een oplossing voor je kunnen zoeken.