Contacteer ons via sms: +32460200926 Beschikbaar van 10u tot 23u via chat.

  • Home
  • Ik heb mijn levering ontvangen maar er ontbreken artikelen

Ik heb mijn levering ontvangen maar er ontbreken artikelen

Hoe kan je ons contacteren als er artikelen of onderdelen ontbreken van je meubelen?

Controleer je bestelling tijdens de levering

Controleer samen met de transporteur bij de levering van je artikelen of deze compleet is voor je tekent voor ontvangst. Als je samen ontdekt dat er een artikel ontbreekt kan de transporteur dit doorgeven aan ons distributiecentrum zodat een nalevering kan afgesproken worden.

Ontbreken onderdelen van je meubelen zoals schroeven en scharnieren?

Deze kan je gerust bij ons nabestellen. We controleren dan of we dit in ons magazijn beschikbaar hebben of als we dit moeten bestellen bij onze partners.

Heb je de artikelen bij ons opgepikt?

Producten die je bij ons achtergelaten hebt worden door ons verzameld in het distributiecentrum. Contacteer ons dan om verdere afspraken te maken.

Wat moet ik doen als er artikelen ontbreken van mijn levering?

In het geval dat je bestelling incompleet wordt geleverd is het mogelijk dat je levering via diverse partners en kanalen verloopt. Bekijk daarom zeker de status van jouw levering op ‘Mijn Account. Staat de status van het ontbrekende artikel op ‘geleverd’? Contacteer ons dan via support@meubis.be of de live chat knop rechtsonder je scherm. We kunnen dan zo snel mogelijk onderzoeken wat er gebeurd is.