• Home
  • Wat gebeurt er als mijn bestelling niet meer geleverd kan worden?

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet meer geleverd kan worden?

Categorie bestellingen

Mijn bestelling kan niet geleverd worden

Heel uitzonderlijk kan het zijn dat jouw bestelde artikelen niet meer geleverd kunnen worden. Dit kan enkel in het geval van ‘end of life’ of op=op artikel. In deze gevallen doen onze online adviseurs er alles aan om samen met jou een gepaste oplossing of gelijkaardig product te vinden zodat je alsnog de perfecte meubelen voor je interieur kan ontvangen. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om het betaalde bedrag teruggestort te krijgen. Dit doen we dan binnen de 4 werkdagen.

Nog enkele wettelijke rechten waar je gebruik van mag maken als klant

Als je het artikel niet ontvangen hebt binnen de 30 dagen of op de afgesproken datum, dan kan je nieuwe (redelijke) termijn opgeven om de levering uit te voeren.

Als de handelaar binnen de nieuwe termijn niet levert, dan heb je het recht om de bestelling te beëindigen en mag je een snelle terugbetaling vragen.