• Home
  • Wat doe ik als ik een verkeerde factuur heb ontvangen?

Wat doe ik als ik een verkeerde factuur heb ontvangen?

Categorie betalingen

Een verkeerde factuur ontvangen?

Stuur ons zo snel mogelijk een bericht via support@meubis.be als je een fout ontdekt hebt op je factuur. Geef daarbij een kleine beschrijving van de fout en het factuurnummer zodat we dit kunnen onderzoeken. Na verificatie van de fout zullen wij een creditnota opmaken en jou de gecorrigeerde factuur opsturen.

Nog geen credietfactuur ontvangen?

Als je een artikel retourneert versturen wij altijd een creditfactuur als bewijs van de teruggestuurde artikelen en dat we het betaalde bedrag hebben teruggestort op jouw rekening.

Een factuur ontvangen die niet voor mij bestemd is.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je facturen ontvangt die niet voor jou bestemd zijn. Stuur daarom een kleine mail naar support@meubis.be met het factuurnummer zodat we kunnen onderzoeken wat er fout gelopen is.

Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen

Als je na 10 werkdagen nog geen factuur ontvangen hebt bekijk je het best eerst je spamfolder van je mail. Vind je de factuur daar niet terug kan je ons contacteren via support@meubis.be zodat wij je deze kunnen sturen.