Leveringsdatum verplaatsen

Categorie levering, bezorging & afhaling

Wat is de leveringsdatum van mijn bestelling?

De effectieve leveringsdatum en uur voor je bestelling wordt 1 week op voorhand gepland en besproken met jou door onze logistieke indeling zodat wij zo efficiënt mogelijk kunnen leveren. Je ontvangt hiervoor ruim op tijd een mail zodat je weet wanneer je jouw bestelling kan verwachten.

Als er akkoord wordt gegaan met de leveringsdatum kan deze in regel ook niet meer gewijzigd worden. In het geval dat er wijzigingen moeten gemaakt worden in de planning zullen we contact met je opnemen om een nieuwe leveringsdatum met jou af te spreken.

Kan ik mijn levering vroeger ontvangen?

Dit is afhankelijk van onze partners. Als we jouw bestelling vroeger ontvangen zullen we telefonisch contact met je opnemen om te bespreken wanneer we kunnen leveren.

Kan ik de leveringsdatum verplaatsen?

De leveringstermijn en leveringsdatum worden ruim op voorhand via een bevestigingsmail bekend gemaakt. Als deze termijn of datum helemaal niet past in jouw agenda kan je dit in samenspraak met ons aanpassen. Stuur ons in je antwoord zeker enkele datums en uren die passen voor jou zodat we hiermee rekening kunnen houden en snel een nieuw leveringsmoment kunnen selecteren voor jou.

Je kan de status van je bestelling ook altijd vinden onder Mijn Account zodat je weet wanneer je jouw bestelling ongeveer kan verwachten.