• Home
  • Ik heb mijn levering ontvangen maar er ontbreken artikelen

Ik heb mijn levering ontvangen maar er ontbreken artikelen

Categorie levering, bezorging & afhaling

Controleer je bestelling tijdens de levering

Controleer samen met de transporteur bij de levering van je artikelen of deze compleet is voor je tekent voor ontvangst. Als je samen ontdekt dat er een artikel ontbreekt kan de transporteur dit doorgeven aan ons distributiecentrum zodat een nalevering kan afgesproken worden.

Ontbreken onderdelen van je meubelen zoals schroeven en scharnieren?

Deze kan je gerust bij ons nabestellen. We controleren dan of we dit in ons magazijn beschikbaar hebben of als we dit moeten bestellen bij onze partners.

Heb je de artikelen bij ons opgepikt?

Producten die je bij ons achtergelaten hebt worden door ons verzameld in het distributiecentrum. Contacteer ons dan om verdere afspraken te maken.

Wat moet ik doen als er artikelen ontbreken van mijn levering?

Heb je bij de levering een pakket of onderdeel tekort ontvangen? Contacteer ons dan via support@meubis.be of de live chat knop rechtsonder je scherm. Laat ons weten welke artikelen je tekort hebt dan laten we dit controleren door onze magazijniers. We zullen dan zo snel mogelijk onderzoeken wat er gebeurt is en zo snel mogelijk het nodige doen voor je.