• Home
  • Ik heb het product al een tijd in gebruik en het is kapot. Wat moet ik doen?

Ik heb het product al een tijd in gebruik en het is kapot. Wat moet ik doen?

Categorie klachten

Kwaliteit van de meubelen

De kwaliteit van meubelen hangt sterk af van de gebruikte materialen en de prijs die je ervoor betaald en de nodige informatie die je gekregen hebt. Maar dit is geen excuus voor een goede levensduur van de producten als de meubelen goed geproduceerd en onderhouden worden. Iedereen heeft recht op kwalitatieve meubelen.

Meubelen na een tijdje defect

Je meubelen zijn gebouwd om lang mee te gaan en moet voldoen aan strenge kwaliteitsvoorwaarden. Maar soms kan het zijn dat er na een tijdje defecten opduiken wat natuurlijk de bedoeling niet is.

Doe beroep op je garantie

Als consument heb je wettelijk recht op 2 jaar garantie. Bekijk dus zeker of je meubelstuk nog onder de garantieperiode valt zodat je kan genieten van een gratis reparatie of vervanging.

Vraag een reparatie of vervanging aan

Via support@meubis.be kan je een herstelling of vervanging aanvragen vragen je meubelen. Wie weet schuilt de oplossing in een eenvoudig hoekje en kan je met ons advies zelf de reparatie doen.

Mijn meubelen vallen niet meer onder garantie

Zelfs al valt je meubelstuk niet meer onder de garantie raden we aan om ons te contacteren via support@meubis.be zodat we een passende oplossing kunnen zoeken waardoor je terug kan genieten van je artikelen.