• Home
  • Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

Categorie algemene voorwaarden, herroeping en retour

Hoe kan ik mijn producten retourneren?

We vinden het zo leuk dat we je gelukkig kunnen maken met meubelen die bij jou passen. Als dit niet zo is kan heb je recht op 30 dagen bedenktijd na bezorging van je bestelling en krijg je je geld terug. Contacteer ons via support@meubis.be zodat wij de nodige stappen kunnen ondernemen. We betalen dan het betaalde bedrag terug, maar we vragen wel retourkosten voor het ophalen van het artikel.

Dit kan op twee manieren

1. Bij jou thuis laten ophalen

Dit kan voor grote artikelen in Benelux en Frankrijk. Stuur een bericht naar support@meubis.be met de reden van je retourzending en vermeld daarbij het ordernummer van je bestelling. Zodra onze klantendienst je retouraanvraag verwerkt heeft zullen ze contact met je opnemen om het meubelstuk op te halen.

2. Verstuur je pakket via een afhaalpunt

We werken samen met PostNL voor de verzending van kleinere pakketten. Dit kan via een afhaalpunt in jouw buurt. Stuur een bericht naar support@meubis.be met de reden van je retourzending en vermeld daarbij het ordernummer van je bestelling. Zodra onze klantendienst je retouraanvraag verwerkt heeft zullen ze je een etiket doormailen die je op het pakket kan kleven, samen met de dichtstbijzijnde afhaalpunt in jouw buurt.

Voor meer informatie over retourzendingen, terugbetalingen en ophaalkosten kan je onze algemene voorwaarden lezen.