Bel ons: 050 82 05 59 Beschikbaar van 10u tot 18u

Wat als ik zelf monteer en er duiken problemen op?

Geen handige Harry? Geen paniek. We helpen je graag verder.

Geen paniek

Je hebt enkele handige Harry’s opgetrommeld die toch niet zo handig blijken te zijn? Maak je geen zorgen. Je doet het volgende:

  • Allereerst meld je het probleem aan ons. Stuur een mailtje naar support@meubis.be of bel ons om het probleem uit te leggen.
  • Wij zullen je vervolgens vragen een montagebijdrage te storten.
  • Van zodra we die betaling hebben ontvangen maken we met jou een afspraak.
  • Blijkt de oorzaak van je probleem een fabricagefout te zijn dan krijg je uiteraard dat bedrag bij de herstelling, montage onmiddellijk terugbetaald! Is dat niet het geval en blijkt het een montagefout te zijn dan komen wij de montage uitvoeren en betaalt u natuurlijk niets meer supplementair.

Bovendien hoef je niet te vrezen dat die driepotige tafel heel lang in je eetkamer zal staan. Meubis zal er alles aan doen om dit proces zo snel mogelijk te laten verlopen!

Contacteer hier alvast onze service dienst. We helpen je graag verder.

Contactformulier

Klik hier om terug te keren naar de veelgestelde vragen.