Bel ons: 0032 50 82 05 59 Beschikbaar van 10u tot 18u

Wat als ik het zelf monteer en er loopt iets fout?

Geen handige Harry? Panikeer niet. We zijn er om u verder te helpen.

Blijf rustig

Je hebt een groep handige Harry's ingeroepen die achteraf toch niet zo handig blijken te zijn? Maak je geen zorgen. Doe het volgende:

  • Eerst en vooral, vertel ons jouw probleem. Stuur ons een e-mail naar support@meubis.be of bel ons om jouw probleem uit te leggen.
  • Vervolgens zullen we je vragen om een montagebijdrage.
  • Wanneer we dat bedrag ontvangen, maken we onmiddellijk een afspraak met je.
  • Als het probleem zijn oorsprong blijkt te vinden in een fabricagefout, dan krijg je onmiddellijk uw gestort bedrag terug. Indien het echter zijn oorsprong vindt in een montagefout, dan zullen wij het voor jou oplossen en je hoeft natuurlijk geen bijkomende kosten betalen.

Contacteer onze klantendienst hier. We helpen je graag verder.

Contactformulier

Click here to return to FAQ.