Contacteer ons via sms: +32460200926 Beschikbaar van 10u tot 23u via chat.

Telefonisch

We staan klaar om je via sms bij te staan.

We staan klaar om je via sms bij te staan.

Je kan ons bereiken op het nummer +32460200926.

Naast smsen is het ook mogelijk om ons een mail te sturen (support@meubis.be) of kan je gebruik maken van onze live chat. Je kan ook altijd een berichtje sturen via Facebook of Twitter. We doen er alles aan om jou zo snel mogelijk te antwoorden en je verder te helpen.

Neem alvast een kijkje op onze veelgestelde vragen pagina. Daarop hebben we al een heleboel topics toegelicht. Misschien vind je daar al het antwoord dat je verder kan helpen.

Waarom kan ik Meubis telefonisch niet bereiken?

In oktober 2019 hebben wij in functie van de optimalisatie van onze klantenservice - de volgende vraag gesteld volgens een online poll over 4 landen (België, Nederland, Frankrijk en Luxemburg):  Welk klantencontact verkies jij?

Met bovenstaande in gedachten, hebben we de voorbije periode een poll laten lopen op onze website, waar elke bezoeker op kon antwoorden. De vraag was vrij simpel: welk klantencontact verkies jij? Klanten verwachten een goed en duidelijk antwoord, maar ze verwachten dat ook snel. Telefoon is daarvoor niet altijd het perfecte communicatiemiddel, aangezien dat vaak in verschillende etappes verloopt (even navragen/bekijken, dan terugbellen, dan een nieuwe vraag, …).

Uit die bevraging blijkt ook dat onze websitebezoekers het liefst via chat (52%) en via sms/mail (31%) zouden communiceren. In de huidige maatschappij van tekstberichten is dat uiteraard niet verwonderlijk. Samen vormen chat, sms en mail dus het grootste blok van 83%. Daardoor hebben we ook besloten om vanaf volgende week ons volledig te focussen op die communicatievormen, om de bezoeker nog sneller van dienst te kunnen zijn. We hebben sms toegevoegd aan de contactopties, en bekijken momenteel de mogelijkheden met WhatsApp.

Ook reacties die via Instagram gestuurd worden, komen nu toe in één centraal platform bij ons, op die manier kunnen we echt alle vragen snel en efficiënt beantwoorden, ongeacht via welk kanaal ze verstuurd worden. Dit geeft ons dus de mogelijkheid heel gericht antwoorden te gaan geven met alle nodige en transparante informatie hieromtrent.

Stel je liever jouw vraag digitaal? Dan kan dit alvast met onderstaand contactformulier 👇🏻

Contactformulier