• Home
  • Mijn bestelling

Mijn bestelling

Hoe je bestelling vlekkeloos opvolgen vind je hier.

Uw bestelling online opvolgen

Indien je dit eerder nog niet zelf gedaan hebt wordt bij het afrekenen automatisch een account aangemaakt.  Via de pagina Mijn Account (rechts bovenaan het scherm) kan je de status van je lopende bestelling volgen. Het enigste wat je nog hoeft te doen is de account even te activeren als je er eerder nog geen had en dan kan je eenvoudig inloggen.

De status van je bestelling

Aan je bestelling worden verschillende statussen gekoppeld zodat je eenvoudig kan opvolgen wat er gebeurt met je bestelling. Bij elke statuswijziging krijg je natuurlijk ook een kleine mail ter bevestiging.

Hieronder vind je de meest gebruikte statussen terug:

  • Nieuw:  je bestelling is goed aangekomen en zal door een van onze specialisten verwerkt worden.
  • In verwerking: je bestelling is verwerkt door onze specialist en wordt nu geproduceerd en-of verwerkt door onze leverancier.
  • Verzenden: je nieuwe meubelen zijn verzonden en zullen eerstdaags bij jou thuis moeten aankomen.
  • Geleverd: je nieuwe interieur werd volledig geleverd.

Daarnaast is het mogelijk dat je ook andere mails krijgen tussen de dag van het plaatsen van je bestelling en de voorziene leveringsdatum. Deze zul je echter niet terugvinden in je account maar zullen rechtstreeks in je mailbox terechtkomen.