MEUBIS kondigt samenwerking aan met PostNL

- - Categorie Algemeen

20170516-DSC_7457

Logistiek is de afgelopen jaren geëvolueerd tot topsport, niet zomaar iets wat erbij hoort. Een leuk aanbod is fijn, aantrekkelijke prijzen zeker een pluspunt, maar mensen verlangen meer. Een snelle en correcte levering bijvoorbeeld, maar ook de service na de levering is belangrijk. Om die service nog meer en beter te kunnen voorzien, gaat MEUBIS de samenwerking aan met PostNL België.

Deze samenwerking heeft één doel: de service nog beter maken. Dat zie je terug in verschillende zaken. Eén grote aanpassing is bijvoorbeeld dat er een sms en/of mail zal uitgestuurd worden van zodra de meubelen binnen zijn. De klant krijgt dan zelf de mogelijkheid om een moment van levering uit te pikken aan de hand van een kalender. Dag en uur kunnen zelf gekozen worden door de klant. Van zodra die levering dan ingepland is, worden er ook nog informatieve SMS berichten uitgestuurd de dag zelf, over de vooruitgang van jouw levering. Je krijgt dus de vrijheid om zelf het moment van levering te gaan bepalen, en wordt automatisch extra geïnformeerd. Leveringen zullen mogelijk zijn van maandag tot vrijdag, tussen 7u30 en 19u.

Om nog een stapje verder te gaan voor jullie, kunnen we vanaf nu ook tot op het 3de verdiep leveren, ook als er geen lift is in het appartementsgebouw. De chauffeurs zijn bereid om tot het 3de verdiep te leveren via de trap (indien deze breed genoeg is), bij bestelling van matrassen, boxsprings, hoeksalons, of kleinere meubelen. Het enige wat we daarvoor vragen is €10 per verdieping, wat uiteraard nog altijd veel voordeliger uitkomt dan een verhuislift (waarvan de prijs op €120 komt). Complete slaapkamers en/of eetkamers naar boven sleuren via de trap is uiteraard niet haalbaar.

De montage van uw bestelde meubelen, is nog altijd mogelijk. Indien je de montage van een hoeksalon of boxspring wenst, zal de chauffeur dit op de juiste plaats zetten, alles uitpakken en ook het karton terug meenemen. Nog altijd binnen de prijs van €50. Ook de montage van grotere bestelling blijft gewoon mogelijk.

Ook oude hoeksalons en matrassen kunnen terug genomen worden, voor de prijs van €50. In het verleden was dat geen optie bij ons, omdat het logistiek nu eenmaal onmogelijk was voor ons om die service aan te bieden. Dankzij de samenwerking met PostNL, zal dit dus wel mogelijk zijn, mits betaling van deze kleine meerprijs. We denken dat we hiermee ook heel wat mensen zullen blij maken, aangezien de ophaling van matras/hoeksalon in samenwerking met de gemeentelijke diensten vaak heel moeilijk en/of duur bleek te zijn.

Bij MEUBIS hebben we met andere woorden gezocht naar een partner die ons, op vlak van service en persoonlijk contact met de klant, vooruit zal helpen. PostNL leek ons daarbij de perfecte partij, met hun jarenlange ervaring en kennis. Naast het beste aanbod, wil MEUBIS ook werken aan de relatie met de klant, zowel voor, tijdens als na de aankoop, zodat we niet alleen kunnen scoren op vlak van de laagste prijs, maar ook op vlak van de beste service en de klanttevredenheid hierdoor nog kunnen verhogen.